1. Pierwszym krokiem jest przesłanie umowy kredytu na adres mailowy Kancelarii i umówienie się na bezpłatną konsultację
2. Konsultacja frankowa – stacjonarnie w siedzibie Kancelarii, zdalnie w formie wideokonferencji przez ZOOM albo MS Tems czy też w formie klasycznej rozmowy telefonicznej
3. Zlecenie prowadzenia sprawy Kancelarii i udzielenie stosownego pełnomocnictwa
4. Złożenie w Banku wniosku o historię spłat kredytu
5. Około miesiąca oczekiwania na wydanie przez banku historii spłat kredytu
6. Jak tylko otrzymają Państwo z banku historię spłat kredytu, przesłanie dokumentu na adres mailowy Kancelarii lub dostarczenia oryginału do siedziby Kancelarii
7. Następnie, na podstawie otrzymanej historii spłat, my sporządzimy reklamację do banku wraz z wezwaniem do zapłaty konkretnych kwot
8. Około miesiąca poczekamy na odpowiedź banku na reklamację,
9. Jak tylko otrzymamy odpowiedź na reklamację, wówczas my rozpoczynamy pracę na pozwem – ok. 10 dni od momentu skompletowania pełnej dokumentacji do pozwu
10. wówczas poprosimy Państwa o wpłatę kwoty 1000 zł na rachunek Sądu, tytułem opłaty od pozwu
11. jak tylko uzyskamy od Państwa potwierdzenie przelewu, składamy pozew do Sądu,
12. Sąd rejestruje sprawę i decyduje o ewentualnym udzieleniu zabezpieczenia tj. wstrzymaniu obowiązku spłaty rat kredytu,
13. następuje wymiana pism procesowych pomiędzy nami, a pełnomocnikiem banku,
14. Sąd wyznacza rozprawę podczas której najprawdopodobniej będzie chciał przesłuchać również Państwa,
15. kolejne czynności zależą już indywidualnie od danej sprawy.